Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama.
Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite putem mejla shop@polydor.co.rs . Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja.
Kuriri Bex Express-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16h.
U slučaju zamene artikala troškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
U slučaju reklamacije ili bilo kakve primedbe obratite nam se na imejl adresu: shop@polydor.co.rs, i žalba ili reklamacija će u najkraćem roku biti obrađena.
Nakon potvrđene porudžbine stići će Vam imejl potvrde da je Vaša porudžbina spremna za isporuku. Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana.